Min kundvagn

Mini Cart

Vi är stolta över våra hundburar. Och vi gör allt för att sälja den bästa möjliga produkten till dig. Men vi vet också att oavsett hur mycket vi försöker, så kan det uppstå fel.

Vi vet också att oavsett hur mycket vi försöker att hjälpa dig hitta den perfekta hundburen, så kan det uppstå fel. Och självklart finns det också plats för det här hos Billiga-Hundeburar.se. Vi är här för att hjälpa. Välj här hur vi kan hjälpa dig bäst:

1: Jag har en reklamation

Fel uppstår. Produktionsfel kan inträffa och skador kan uppstå under transporten. Det är omöjligt att eliminera fel 100%, men när de inträffar, måste vi självklart hitta en lösning så snabbt och enkelt som möjligt.

Om du har en reklamation ber vi dig att kontakta oss på hej@billiga-hundeburar.se. För att kunna hjälpa dig bäst, ber vi dig att inkludera följande information:

A: Din ordernummer, kundnummer eller fakturanummer.

B: En så detaljerad beskrivning av reklamationen som möjligt.

C: Dokumentation för reklamationen i form av bilder eller video.

D: Dina kontaktuppgifter.

Om du har valt en felaktig hundbur kan du självklart returnera den. Vi erbjuder 14 dagars full ångerrätt.

 

2: Jag vill returnera

Om du vill returnera din vara är det inga problem. Vi erbjuder 14 dagars full ångerrätt från den dag du mottog din vara, även om hundburen har monterats ihop. Det är okej om du upptäcker att hundburen inte passar din hund eller bil. Du kan sedan välja att antingen få pengarna tillbaka eller byta till en annan modell (eventuell prisskillnad justeras).

Adress att skicka till:

AA Import ApS
Industrileddet 13
4000 Roskilde
Danmark
Tel: +45 60808090

OBS. Vi tar inte emot paket skickade till paketutlämningsställen. Du måste välja ett fraktalternativ där varan levereras till vår fysiska adress.

Information att inkludera

För att kunna hantera din retur så enkelt och snabbt som möjligt ber vi dig att, när paketet har skickats tillbaka, skicka oss ett e-postmeddelande till hej@billiga-hundeburar.se med följande information:

  1. Ditt ordernummer / fakturanummer
  2. Orsak till returen
  3. Track & Trace

Då kan vi snabbt och enkelt behandla din retur :)